Aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu Aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jamie

01 Februari 2013 | Australië, Sydney

Gisteren lekker vroeg aangekomen in Sydney, we konden niet meteen in onze kamer dus moesten onze backpacks achterlaten en de stad maar verkennen.
We zijn meteen buspassen gaan kopen en naar Bondi Beach gegaan om lekker te zonnen.... En ja wij zijn een klein beetje verbrand (wel 30+ gebruikt!)

Daarna verdwaald in Kings Cross, maar gelukkig was Max er om de weg terug te vinden door op de eerste de beste bus te stappen :)

Meteen even wat Noodlesoep gekocht als avondeten, en om 7 uur zijn we gaan slapen vanwege de jetlag.
Vervolgens zijn we om 5 uur 's nachts natuurlijk klaarwakker.

Om 7 uur gratis ontbijtje gekregen met choco pops, kopje thee en wat broodjes.
Daarna opweg naar het Work N Holiday gebouw, je loopt er zo tegenaan zei de aardige receptioniste!
En natuurlijk zijn wij dan weer degene die verdwalen, een half uur te laat komen omdat niemand aan wie wij de weg vroegen wist waar het was. Uitendelijk zat het in een afgelegen zijstraatje, dat Max weer vond :p

Nu dus even uitvogelen wat we gaan doen de komende tijd... omdat het Tax File Number aanvragen plat ligt, nog een probleem dus.
Wel ons nieuwe nummer gekregen waarop jullie ons kunnen bereiken, vraag aan Mams wat het is! :)

Wij gaan weer verder met de Job Presentatie.

See ya mate!

• 01 Februari 2013 - 05:08

Miriam:

Superleuk om al wat van jullie te horen!
    Max ontpopt zich tot ware reisleider!!! Geweldig!
    Wij zitten hier in de kou en jullie liggen daar gewoon aan het strand van Bondi Beach? Niet eerlijk

• 01 Februari 2013 - 06:09

Britt:

Hee lieve Jaim,
    Wat vervelend dat jullie nu al verbrand zijn,
    haha nog even wennen aan de zon daar dus.
    Wel lekker dat jullie nu gesetteld zijn en aan het avontuur kunnen beginnen! =D
    Maak maar zoveel fotos als je kunt,
    Kunnen wij ook mee genieten!
    Lieftjullie.!
    Dikke knuffel,
    Britt <3

• 01 Februari 2013 - 06:49

Miriam:

Ik zie dat mijn berichtje gewoon voor de helft is weggevallen... Echt heel raar... Zal wel komen omdat ik het op mijn telefoon tikte...
    Ik ben het met Britt eens: maak heel veel foto's, zodat wij er ook een beetje bij zijn!!!

Hoop dat jullie snel werk vinden, en veel van Aussie kunnen zien... Ben zo benieuwd...
    Je weet het he, Koala's zijn niet aaibaar ;)

Dikke kus, Miriam

• 01 Februari 2013 - 07:25

Rebecca:

heeee Jam!

Wat moet je toch zonder Max he. Heb je ook nog gesurft bij Bondi? Ik ben wel echt mega jaloers op jullie datjllie in dat lekkere weer zitten, maar wij kunnen inderdaad mooi meegenieten door de foto's. Maak ook lekker veel foto's samen en geniet van elke seconde in Ausrtralië!
    Xxxxxxx Beccaa

• 01 Februari 2013 - 08:02

Nina:

Hee schatjes!
    Super chill deze blog, zo blijven wij ook op de hoogte vsn wat jullie allemaal uitspoken ghehe!
    Haha die Max, gelukkig is hij goed met "de weg vinden" (geen idee waar hij dat vandaan heeft, van mij komt het in ieder geval niet XD)
    Maar lekker hoor, ik wil ook wel naar het strand =(
    Veel plezier & ik hoop dat je lekker vaak op deze blog schrijft haha!
    Xxxxx
    Nina

• 01 Februari 2013 - 08:26

Mama:

Hoi Kanjers,
    Heerlijk om wat te horen. Wij hebben jullie verslag vanmorgen met een grote glimlach gelezen.
    Lekker stel :)
    Veel liefs en lekker genieten.
    xxxx en knuffles
    Pap en Mam

• 01 Februari 2013 - 08:43

Marijke:

Lieverds! zoooo leuk om dit zo te ontvangen! Dat Bondi beach hebben jullie al vast meegepikt! Geweldig! Ja, ik had ook zo'n grote glimlach!!!!
    Succes en Be Cool, dan komt het goed!
    Liefs en xxxx van mama marij

• 01 Februari 2013 - 09:23

José:

Hallo stoere jongelui,

Wij, opa Jan en ik, zijn hartstikke blij dat jullie veilig aangekomen zijn.
    Nu maar allerlei dingen gaan uitzoeken, hoe alles werkt, down under.
    We hopen dat jullie het verschrikkelijk naar je zin zult hebben en vooral gaan genieten van alle nieuwe indrukken en van elkaar !
    Ook wij willen graag meerdere foto's zien in de tijd dat jullie daar zijn , dus leg al je avonturen maar vast op foto.
    Lekker genieten en tot het volgende verslag,
    Dikke knuffel van ons,
    Xxx

• 01 Februari 2013 - 09:40

Thea:

Hallo globetrotters, van mama en papa al vernomen dat jullie goed zijn aangekomen, nu opweg en de uitdagingen tegemoet, jullie start was al goed, 2 X verdwalen in 24.00 uur. Maar aldoende leert men, maak er een leuke tijd van samen, en pas goed op elkaar, heel veel kusjes, Jopie en Thea

• 01 Februari 2013 - 09:52

Thea:

Ps. ik heb de foto's ook bekeken, erg leuk om te zien, 2 foto's vielen mij op van Sydney, dat zijn de donkere gebouwen met getoogde bovenkant. Die donkere gebouwen lijken op de Diamant beurs in Amsterdam waarvan wij de getoogde ramen hebben gemaakt, oke dat wilde ik nog even kwijt, kussies Thea, vanuit Spanje met schitterend weer.

• 01 Februari 2013 - 09:53

5C's:

Dag lekker stel, heerlijk om jullie blog te lezen. Goeie reis gehad en nu heerlijk (ver)dwalen en genieten.
    Lieve kusjes, Peter, Amber, Emmy, Lene e Vere

• 01 Februari 2013 - 14:29

Loes Uut Grunn.:

Hoi Jamie en Max,
    begint al goed met dat verdwalen........ maar ook dat is natuurlijk even wennen! Voor ons is Rotterdam al een hele uitdaging. ha. ha... Hoop op vele verslagen met veel avontuur. Laat ons maar weten hoe het daar allemaal werkt en eruit ziet.
    Voor nu veel plezier en enjoy life.

• 01 Februari 2013 - 17:44

Anne:

Wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie avontuur.Dat verdwalen zit in veel vrouwen,je kunt Max dus niet missen gelukkig maar. Hopelijk blijven jullie genieten zoals nu. Maar jullie kennende zal dat wel. Geniet met volle teugen,we zijn heel benieuwd naar de volgende reisverhalen. Hele dikke kus allebei van een hele trotse Tom en Anne

• 01 Februari 2013 - 20:56

Rob:

Luister lieven schatten van ons!

Als jullie echt de weg niet meer vinden komen we jullie dat wel even vertellen.
    Moet je natuurlijk wel even geduld hebben :-).

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx