schaken voor gevorderden - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu schaken voor gevorderden - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu

schaken voor gevorderden

Blijf op de hoogte en volg Jamie

26 Januari 2013 | Nederland, Lelystad-Haven

het is zaak te zorgen dat we niet schaakmaat komen te staan. maat. je staat schaakmaat

• 27 Januari 2013 - 18:11

Thea:

Dag lieve schat, maak er een leuke tijd van samen met Max in Australië, een half jaar kusjes van ons, Jopie en Thea

• 27 Januari 2013 - 18:50

Miriam:

Lieverd, geniet ervan... Max: goed op Jamie passen he.... Ze is worth a million...

• 28 Januari 2013 - 09:24

Jose:

Lieve Jamie, ga genieten van alles, jammer dat we je niet kunnen uitzwaaien.
    En Max, let goed op onze kleindochter, heel veel plezier jullie beiden. Xxx

• 28 Januari 2013 - 09:43

Peter, Amber, Emmy, Lene, Vere:

Lieve Jamie en Max, een fantastische reis en tijd in Australië gewenst en we houden jullie reisblog in de gaten. Heel veel lieve xxxxx van ons.

• 29 Januari 2013 - 10:34

Romy:

Lieve Jaim en Max,

Maak er een super leuke tijd van en pas goed op elkaar :)