Bijna naar Australië - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu Bijna naar Australië - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu

Bijna naar Australië

Blijf op de hoogte en volg Jamie

25 Januari 2013 | Nederland, Lelystad

Het is bijna zover, 29 januari gaan we naar Australië!
De laatste voorbereidingen worden dit weekend gedaan, en dan is het aftellen :)
Natuurlijk gaan wij iedereen hier enorm missen! maar we laten regelmatig wat van ons horen.

• 26 Januari 2013 - 21:50

Rebecca:

Super veel plezier poepjes! Ik ga elke stap volgen en word jullie virtuele stalker gna gna. Stiekem ga ik in Jamies tas mee, maar daar komen jullie vanzelf achter.
    Xxxxx Rebecca!

• 27 Januari 2013 - 00:12

Joop:

Namens Thea en mij veel.plezier en wij reizen ook mee maar zeggen niet waar wij ons verstopt hebben en bij problems met een loopse kangoeroe niet Apeldoorn bellen maar ons.
    Xxxxxxma100000000000
    Jp&teetje.

• 27 Januari 2013 - 18:51

Miriam Admiraal:

Je weet wat Mariette heeft beloofd: wint ze een hele hoop geld, dan komen we met z'n 3-en bij jullie langs.... Dat geldt natuurlijk ook als ik een hoop win... (Duimen...)
    Dikke kus, Miriam

• 28 Januari 2013 - 20:10

OostGrunn:

Max en Jamie; heb net de foto's bekeken van het 'afscheidsfeestje' . Ook ik wil jullie beide hierbij een superleuke tijd toe te wensen doar aan underkaante van de wereld. Oetkiek'n en veurzichtig weez'n.

• 29 Januari 2013 - 18:03

Miriam: