Avontuurtje 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu Avontuurtje 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu

Avontuurtje 1

Blijf op de hoogte en volg Jamie

04 Februari 2013 | Australië, Sydney

Hier zijn we weer :)

Zaterdag moesten we een nieuw hostel zoeken, op internet een hele mooie luxe gezien, dus daar gingen we heen!
Eenmaal aangekomen kwamen we in een vies krot, met in de nacht een leuk welkoms cadeautje van een kamergenoot die uitging en een meisje had ontmoet..... >.<
Niet geslapen dus die nacht.

Volgende dag gingen we carhunting! Max had een paar proefritjes gemaakt, en jaaa aan de linkerkant rijden (geen ongelukken).

Uiteindelijk hebben we een auto gevonden van een Nederlander, de Ford Falcon 1996.
Gekocht voor 2600 AUD inclusief alle campeerspullen, registratie en hij was vorige week nog gekeurd.
Alleen nog een goede verzekering zoeken.

Morgen gaan we dus lekker rijden naar een campeerplekje buiten Sydney, zijn we ook wat goedkoper uit.
Nog even wachten tot vrijdag (bankpassen ophalen) en dan gaan we naar Queensland.

Nu hebben we ondertussen wel enormeee spierpijn in onze kuiten, aangezien we elke dag 8 uur in de stad aan het wandelen zijn.
Maarja, dit was het weer (:

En Max noemt elke hond in Australie trouwens Ernie.

Daaagggg xxx

• 04 Februari 2013 - 06:49

Nina:

Hahahaha Jamie alle honden in Australie heten ook ECHT ernie, wist je dat niet?
    Maarre klinkt leuk allemaal, ook heel goed vd auto! Jullie zijn er nu bijna een weekje!
    Hoop dat jullie lekker kunnen slapen in the car en dat jullie een leuk baantje vinden!
    Kussss

• 04 Februari 2013 - 06:49

Nina:

Ps: ik mis de fotos :(

• 04 Februari 2013 - 06:59

Mama En Papa:

Altijd gezellig een stel wat alles je deelt en geen schroom kent.
    Als honden Ernie zijn heten de poesen waarschijnlijk Bert!
    Rij voorzichtig in jullie nieuwe aanwinst, maar regel wel een verzekering hoor.
    Tot Vrijdag dus lekker camperen en dan eropuit!
    Xxx mam en pap

• 04 Februari 2013 - 07:35

Pedro!:

Klinkt allemaal goed schatje, geniet er maar lekker van.
    m.b.t. de honden, misschen heeft max nog last van een jet-lag;-)
    Doe hem maar de groetjes!
    xxxxxxxxxxxx
    Pedro!

• 04 Februari 2013 - 08:51

5C's:

Wauw, een auto gekocht; super! Rij voozichtig door dat grote land. Liefs, Peter (alias Pedro), Amber, Emmy, Lene & Vere.

• 04 Februari 2013 - 09:01

Marijke:

Er is hier iemand die zegt dat het onmogelijk is dat HONDEN Ernie heten..... maar hij is wel blij dat je nog aan hem denkt...
    Klinkt allemaal super jongens! Geniet van dit weekje, succes met de jobhunt, rij voorzichtig, en Geniet!
    Liefs, mamsie (en ernie)

• 04 Februari 2013 - 21:03

Anne:

Wat een avonturiers geweldig hoor. Hopelijk vinden jullie een mooie plek om jullie home neer te zetten en lekker genieten jullie.dikke xxx

• 04 Februari 2013 - 21:27

Opa En José:

Het klinkt allemaal wel erg zelfstandig , even een auto kopen ,alsof het naar de supermarkt gaan is. We vinden het heel erg stoer van jullie.
    Kijk uit dat je wel goed verzekerd bent, want dat links rijden is toch ingewikkeld zeker bij een onverwachte actie en je weet het een ongeluk zit in een klein hoekje.
    We vinden het hartstikke leuk om jullie op deze manier te volgen !
    Nu maar hopen dat, zodra jullie de juiste papieren hebben , er een leuke baan voor jullie is, we gaan duimen.
    Dikke knuffel van ons,
    Opa en José

• 04 Februari 2013 - 22:41

Rebecca:

Heee!

Tof dat jullie een auto gevonden hebben! Het toeren kan nu echt beginnen. Hopen dat alles goed en snel geregeld kan worden, dat jullie ook helemaal zelfstandig zijn woeeeee
    Loveee xxxxx

• 05 Februari 2013 - 10:25

Buuv Jannie:

Hoi Jamie en Max

Erg luek om jullie avonturen zo te volgen. Fijn dat jullie nu een auto hebben hoef je niets meer te zoeken. Lekker je eigen bedje altijd bij je. Nu de rest nog geregeld en pasjes en dan kunnen jullie lekker gaan. Wauw.

Gr. Jannie

• 05 Februari 2013 - 14:38

José:

Wat een grote auto en hij ziet er nog mooi uit ook ! Mazzel dus.
    Daar kun je wel in overnachten volgens mij, steengoed !
    Knuf voor jullie,
    Opa en José

• 05 Februari 2013 - 16:23

Nicole:

Hey globetrotters !

Wat is dit leuk zeg...al die berichtjes etc. Kunnen we mooi met zijn allen jullie volgen. Fijn dat alles goed gaat en die auto is natuurlijk helemaal "the bomb" ! Rij voorzichtig ok. Helemaal te gek dat jullie dit avontuur samen zo intens beleven. Geniet er maar van. Wij krijgen morgen weer sneeuw !!
    Ik blijf jullie volgen hoor. Pas goed elkaar, dikke kus, Nicole en Jack

• 05 Februari 2013 - 19:33

Miriam:

Allereerst: super leuke auto!!!!
    Mega leuke foto's!!!

Jullie daar in korte broek en wij doorstaan hier de kou en de regen...

De hostel waar jullie nu zijn/ of waren, ziet er idd niet echt uit... Al hoe die gordijntjes hangen, hahaha, maar gelukkig hebben jullie nu je eigen autootje en kun je meer gaan en staan waar je zelf wilt...

Hebben jullie de verzekering al geregeld???

Hoop snel weer wat te lezen...

Dikke kus!!!! Ook van de woeffies...
    xxxx

• 06 Februari 2013 - 12:34

Thea En Joop:

Dag lieve globetrotters, jullie gaan goed!, verdwalen, verbranden in de zon, een 5 sterren hotel :-), maar nu wel een mooie auto met alle toeters en bellen erbij om te kunnen camperen, goed gedaan hoor! De foto's zijn leuk om te zien, krijgen we een kleine indruk hoe het daar is. Wij zijn inmidels vanuit het warme Spanje weer terug in lelystad, aan het werk dus! geniet maar fijn samen, lieve kusjes Jopie en Thea