Plannen gewijzigd - Reisverslag uit Landsborough, Australië van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu Plannen gewijzigd - Reisverslag uit Landsborough, Australië van Jamie Kemenade - WaarBenJij.nu

Plannen gewijzigd

Blijf op de hoogte en volg Jamie

02 Mei 2013 | Australië, Landsborough

Hoihoi Allemaal,

Het is weer even geleden sinds ik mijn laatste reisverslagje plaatste, dus het werd even tijd voor een nieuwe.
23 April zijn we weggegaan bij de boer in Maroota, we gingen weer richting Queensland met een mooi bedragje dat we hadden gespaard.
Leuke tijd bij de boer gehad, maar we moeten weer verder.

In Queensland gingen we alle pretparken bezoeken; Warner Bros Movieworld, Sea World, Dreamworld, Wet 'n Wild en Whitewaterworld.
Hele leuke tijd gehad in al deze pretparken! We stonden ook op een te duur 5 sterren touristpark, ons geld is dan ook binnen 1 week gehalveerd.

In Dreamworld zijn we in een te hoge attractie geweest: De Giant Drop, hier viel je vanaf 119 meter hoog in een keer naar beneden...
Ook hebben we hier een foto gemaakt met een Koala! En hebben we Kangaroo's gevoerd en geaaid!
In Sea World mooie shows gezien met dolfijnen en in Warner Bros Movieworld hebben we mooie Superman vesten gekocht.

Hierna zijn we weer verder gegaan naar Rocky Creek Campsite, waar we in Februari ook al waren. We hebben besloten om iets eerder naar huis te gaan, 3 maanden vind ik toch ook al lang. Vind het natuurlijk ook fijn om weer naar huis te gaan.
We hebben ook al veel gezien van Australië.

Gisteren zijn we naar een Mechanic geweest voor een Roadworthy Certificate, resultaat: we moesten bij hem $1500 dollar betalen om de Roadworthy te krijgen. Mooi niet doen dus, dat geld hebben we niet eens meer. Dus maar bij een andere Mechanic proberen 10 meter naast die andere. Resultaat: voor $115 dollar hebben we de Roadworthy Certificate en kunnen we de auto gaan verkopen. Die andere hield ons dus voor de gek.

We gaan eerst nog proberen om werk te zoeken ( al 1,5 weken mee bezig ) maar dat is best lastig hier. Lukt het niet verkopen we de auto, en ligt her eraan hoeveel we voor de auto krijgen of we de Padi (duikbrevet) nog gaan doen of niet. Daarna komen we naar huis! Sneller dan verwacht dus, kunnen jullie ons snel weer knuffelen :p.

Vandaag had ik besloten om een wandeling te maken naar een mooie dam, daar ben ik alleen nooit aangekomen. Onderweg blokkeerde een vieze harige spin mijn weg en liep ik bijna door zijn te grote spinnenweb. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen .... ! :|
Voor paps en mams: Ik overdrijf niet, heb een foto voor thuis gemaakt!
Voorderest durfde ik niet verder te gaan naar de dam, bang om meer spinnen tegen te komen.

Dit was het weer voor vandaag!
Ik hou jullie op de hoogte

Xxxxx



  • 02 Mei 2013 - 06:10

    Britt:

    Lieve James & Maxi,
    Fijn om te horen dat het pretparken afgaan zo goed is bevallen.
    Ben erg jalours dat jullie naar WB & DW zijn geweest hihi. =p
    Vind het aan de ene kant erg jammer voor jou James dat jullie eerder terug komen.
    Kijk ik kan je dan wel weer knuffelen enz. Maar het was jou idee om 6 maand naar aus. Te gaan. ^^
    We spreken elkaar snel weer op app en maak er nog wat leuks van samen!
    Ga nog van elkaar en ausi genieten want zo snel zul je er ook wel niet weer komen.
    Ik hou van jou zusje! <3
    Dikke kus & knuffel.

  • 02 Mei 2013 - 16:45

    Anne Oosterman Veenhof:

    Hoi lieve kinderen.
    Fijn om weer wat van jullie Te horen, ik had niet verwacht dat jullie eerder naar huis zouden komen,maar jullie hebben inderdaad al zoveel gezien en gedaan dat ik het wel kan begrijpen hoor. Het is ook weer heerlijk om jullie thuis te hebben en te knuffelen. Neem maar een kangoeroetje als speelkameraadje voor Boets mee vindt hij vast wel leuk. Nu geniet nog even van het samenzijn en het vrije gevoel, thuis gaat alles weer in het gareel.
    Dag lievies dikke knuffel van Tom en mij.

  • 04 Mei 2013 - 19:43

    Joop En Thea:

    Hallo Globetrotters,

    Hierbij een berichtje van ons, hoewel we per sms ook contact met elkaar hebben gehad.
    Leuk om jullie ervaringen te lezen, en dat jullie het naar de zin hebben.
    Wij zijn ook wel benieuwd naar de spin, wij zijn niet bang voor spinnen, maar we geloven jullie direct dat de spin die jullie tegen kwamen toch wel een beetje boel eng was.
    De pretparken was dus ook een groot succes.
    Jullie zien er goed uit samen op de foto met de Koala.
    Op dit moment genieten wij ook van een zonnig leven in Spanje, en komen 14 mei weer terug. 1 dag voor de verjaardag van Amber.
    We zien elkaar waarschijnlijk weer gauw en dan horen we alle verhalen wel wat jullie zoal hebben meegemaakt. Voor nu nog veel plezier, maak er nog een leuke tijd van samen.
    Kusjes van ons <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7346

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 15 Juli 2013

Australië avontuur met z'n twee!

Landen bezocht: